Smokey: Det måste nog bli blåställ på om det ska bli poäng ikväll.
LHC-TIK
« Föregående · 174202 Till forumet
Sv: LHC-TIK
Angående att ingen kommer in på comhem. Detta står att läsa på HS:
"Plats: Stockholm
Datum: 2002-12-12
Tid: 08:00-16:00
På grund av arbete kommer det att bli avbrott på internet cable. Du som kund kommer att bli urloggad under cirka en timma någon gång mellan klockan 08:00-16:00."
Kanske detta har nåt med saken att göra...
Casselståhl ut två min. KOM IGEN TIK!!!
"Plats: Stockholm
Datum: 2002-12-12
Tid: 08:00-16:00
På grund av arbete kommer det att bli avbrott på internet cable. Du som kund kommer att bli urloggad under cirka en timma någon gång mellan klockan 08:00-16:00."
Kanske detta har nåt med saken att göra...
Casselståhl ut två min. KOM IGEN TIK!!!
« Föregående · 174202