LHC-TIK
« Föregående · 174202 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC-TIK
Saxat från telia.se:
"Ingen sändning torsdag.
Tyvärr blir det ingen sändning från torsdagens matcher p.g.a tekniska problem på sidan. Vi beklagar!"
Då blir det en gammal hederlig aktivitetskväll för alla TIK-fans, dvs. flitiga byten mellan text-tv, sportradion och swehockey...
Kom igen i andra nu TIK!
Timrå IK -på väg mot slutspel...
"Ingen sändning torsdag.
Tyvärr blir det ingen sändning från torsdagens matcher p.g.a tekniska problem på sidan. Vi beklagar!"
Då blir det en gammal hederlig aktivitetskväll för alla TIK-fans, dvs. flitiga byten mellan text-tv, sportradion och swehockey...
Kom igen i andra nu TIK!
Timrå IK -på väg mot slutspel...
« Föregående · 174202 · Nästa »