Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
« Föregående · 2806465 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Klassiskt LHC mål, inte haft ett skit och går upp och gör mål.
Offside innan för helvete. Skulle haft coach challenge.
Offside innan för helvete. Skulle haft coach challenge.
+ 5
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Förstår inte var fysiska spelet är? Tryck till dom jävlarna, snurrar runt dem som virvelvindar men man måste kunna tackla dit dom speciellt med tanke på hur fysiskt Linköping spelar..
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Slå man av skiten hatar Linköping och ni som gnällt på Johansson 5 nollor solklar etta v obegripligt Juel står idag
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
vonDöbeln: Nu rök TV:n.
Vilket skämt allting är. Jag tror jag avgår själv nu. Domarna är verkligen sämst!
Vilket skämt allting är. Jag tror jag avgår själv nu. Domarna är verkligen sämst!
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Nisse på Mon or: LHC har lagt nån besvärjelse över Tiken. Haha det finns ju inte.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Nisse på Mon or: båda målen sker efter domarmissar, precis som vanligt mot LHC. Oväntat att vi tappar matcher mot ät ägg…not.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
vonDöbeln: Kunde inte vara mera klar offside, inför #coach-challange.nu
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Trodde det var JJs fel att det brukar se ut så här mot clöbben..
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Nisse på Mon or: Känns förjävligt detta!😈 Vi ska ju ha ledningen i matchen och så blir det så här!!!
Och där 3-1... Nä en sån där jävla dag och detta LHC! Fy satan...
Och där 3-1... Nä en sån där jävla dag och detta LHC! Fy satan...
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Hoppas iaf hv71 vinner så LHC fortsätter ha nära till kvalet, för ut ska dom!
+ 5
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
{10774}: pinsamt hur vi ser ut mot LHC.de får oss att se ut som ett junior lag
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Lomond: vad sjutton händer m pucken vid tekningen? Så typiskt LHC match, pucken studsar till , och så är det friläge.... otroligt märkligt.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Joslan00: Hade det funnits lite rättvisa hade det varit 3-1 till oss istället denna match...... men men..... som vanligt mot LHC så blir det såhär
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kimkim89: Nix, det är knappast målvakternas fel att det ser ut så här.
+ 5
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Nu får det fan vara nog med hockeydödande domare.
Gynna fulspelande pisslag som Linköping... Vidrigt.
Skulle inte heller förvåna om vi snart har ytterligare skadade TIK-spelare.
Skadehelvetet på backsidan knäcker oss.
Och hur kan cykloppubliken skrika åt årets tydligaste utvisning?
Dra åt helvete LHC.
Gynna fulspelande pisslag som Linköping... Vidrigt.
Skulle inte heller förvåna om vi snart har ytterligare skadade TIK-spelare.
Skadehelvetet på backsidan knäcker oss.
Och hur kan cykloppubliken skrika åt årets tydligaste utvisning?
Dra åt helvete LHC.
+ 6
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Oj vad jobbigt - de här matcherna dyker upp med jämna mellanrum - spelar bra men får ingen utdelning och motståndarna går upp och gör extremt jobbiga mål mitt i Timråpressen
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kimkim89: Ähh nu lägger vi ner JJ klägget.
LHC är vårat boogey team, oavsett målis. Det är bevisat nu.
Meen chansen på poäng finns än!
LHC är vårat boogey team, oavsett målis. Det är bevisat nu.
Meen chansen på poäng finns än!
+ 8
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Vissa här inne verkar ha som hobby o gnälla på målvakterna, vem som än står är det fel. Släpper man in mer än 1 mål ska man bli utbytt. Då har vi ändå seriens bästa målvaktspar.
+ 6
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kulltorp: Det är väl alltid rånarluva på när vi möter ät ägg? Nån sorts VooDoo-magi är det, vi är nästan alltid dominanta mot dom men dom gör mål på allt. Mardröm om man skulle få möta dom i ett slutspel eller kval.
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kattgubben: 54 som vanligt urkass i egen zon. Han vill Verkligen inte bryta passningsvägar. Tänk om han skulle ge järnet även då. Tur att han skapar framåt men det är helt klart ett handikapp för laget
+ 4
« Föregående · 2806465 · Nästa »