1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614835 inlägg · 6214 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2004-11-18


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2004-11-18
Kalle K:

Törs inte? Jag åker inte ner och står trångt utan att se något, i ett fuskbygge, tillsammans med en ismaskin.

Framför allt inte då den går på TV.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2004-11-18
Åke the Myth:
Är det så det heter när frugan släpper till?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2004-11-18
Kalle K:

Släpper till? Kvalitetstid för machomannen Åke är väl när han skall städa?

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2004-11-18
Poffa: Precis! Du vet hur det är att vara karl du. :0)

« · 456782
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.