Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
« Föregående · 962929 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Äntligen en holding the stick utvisning, det var då längesen..
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
actionleif: Jo men ska jag vara ärlig så var det en Interference utvisning.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Njäe. Förra vändan Pärssinen var borta matchades Hynning med Hahl/Pyörälä. En bänknötare alltså. Den här gången ytterligare en nötare, Björn Svensson, och det knyter sig på samma vis - snälla, matcha "ordinarie" spelare i förstakedjan istället! Det finns ju vissa andra som behöver komma igång...
Och där falsifierades delvis mitt resonemang när finnarna fixar match av det hela igen. Bra!
Och där falsifierades delvis mitt resonemang när finnarna fixar match av det hela igen. Bra!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Ambroo: Tycker även att pp spelet innan målet såg skapligt ut.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Skönt att inte ligga under med 2 mål nu, kul för mika att göra minst två mål i denna match!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Ambroo: Nä precis men dom är väl kända för att vara lite gnälliga där nere.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
På radion lät det som att dom trodde att det var avblåst innan kvitteringen, något som publiken verkade stämma in i. Vad hände?
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Olle: Ja du, vad jag vet ska dommaren blåsa för att dt ska vara avblåst
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
ChriZt3r: Dagens kommentar: "Koskinen är aningen för långsam där..."
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
actionleif: Hyfsad räddning, men BP:et är inte bra, inte bra alls.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
ChriZt3r: Jag ser inte matchen, jag frågade bara vad som hände.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Vilken otrolig klack Lhc har ha ha ha det är mer liv i kyrkan....
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Men det där tog sig väl med tiden...
Var det Hahl som gjorde felpasset? Såg inte vem det var.
Var det Hahl som gjorde felpasset? Såg inte vem det var.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
ChriZt3r: Men lite försvarsbart är att klubban gick av för Hahl, men även den store Hahl kan göra ett misstag.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
epa: Näe men det känns livsfarligt varje gång. Iofs så är det väl inte så konstigt med tanke på Mårtenssonlinen.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
ChriZt3r: Då får jag buga och bocka för det utvecklande och givande svaret.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Ambroo: Vilken knarkperiod!
Boxplay och försvarsspelet är under all kritik. Vilka ytor LHC får leka med.
Men, vi kom ju igång till slut. Mest tur givetvis. Men LHC är ju inte direkt inne i någon formtopp.
Vakna nu försvarsspelet.
Come on!!
Boxplay och försvarsspelet är under all kritik. Vilka ytor LHC får leka med.
Men, vi kom ju igång till slut. Mest tur givetvis. Men LHC är ju inte direkt inne i någon formtopp.
Vakna nu försvarsspelet.
Come on!!
« Föregående · 962929 · Nästa »