En RIKTIG nyckelmatch. Seger efter full tid och det ser oförskämt bra ut. Men det kommer inte att gå lätt, hur många segrar har Timrå mäktat med i Umeå i modern tid? En handfull?
Trettio procent spelade och full utdelning så här långt. AIK en något tursam - om än inte helt orättvis - trepoängar som kan vara oerhört värdefull i slutänden. Dubbel-BIK hemma bara måste bli sex poäng för att ha råd att inte gå rent på bortaplan. Två eller tre poäng i Umeå och avståndet ner till tredjeplatsen växer. Sedan följer AIK-Löven i femte omgången samtidigt som Timrå tar mot Leksand hemma. Fullsatt i Ladan då?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Trettio procent spelade och full utdelning så här långt. AIK en något tursam - om än inte helt orättvis - trepoängar som kan vara oerhört värdefull i slutänden. Dubbel-BIK hemma bara måste bli sex poäng för att ha råd att inte gå rent på bortaplan. Två eller tre poäng i Umeå och avståndet ner till tredjeplatsen växer. Sedan följer AIK-Löven i femte omgången samtidigt som Timrå tar mot Leksand hemma. Fullsatt i Ladan då?