Luleå - Timrå IK 2006-11-25
« Föregående · 791591 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Genial analys av "experten" i webradion: "Precis det här Timrå behövde för att komma in i matchen..."
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Ambroo: Den här matchen kommer att sluta 19.47 om det ska vara så här många utvisningar...
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Hääää. jävla domarexpriment med en svejtsare som ska hävda sig och flörta med hemmalaget direkt från början...... Tur vi fick den utvisningen nu som sedemera blev mål.....Ja, hurra, hej Timrå, och bergis helt rättvist...
Finns det en jämlikhet när det gäller att få "domarexpriment"??? Jag menar att drabbas man lika ofta på hemmaplan som bortaplan av tocket expriment????
Finns det en jämlikhet när det gäller att få "domarexpriment"??? Jag menar att drabbas man lika ofta på hemmaplan som bortaplan av tocket expriment????
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RocknRolf2: Peter Andersson måste vara nöjd med detta utomordentliga utbyte... Skandal!
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
DEtta är skandal, så dåligt av dommaren. det blir inget spel alls. Ne pajas dommare!
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
inte blir det bättre av att boxplay är helt bedrövligt.
Men vafan, pajasdomare och pajasmatch.
Men vafan, pajasdomare och pajasmatch.
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RocknRolf2: Med tanke på att man knappt kommit in i matchen så är det väl svårt att klaga på boxplay-spelet...
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RocknRolf2: Fruktansvärt "objektiva" kommentatorer...eller nåt... :-(
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Framförallt måste domarna hålla en jämn nivå. Det håller inte att ta hit några jävla pajaser som tar för allt när nivån ligger högre i vanliga fall.
Utvisning igen. Tur att man slipper se eländet
Utvisning igen. Tur att man slipper se eländet
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RocknRolf2: Det är löjligt värre. Matchen är över innan den ens börjat. Jag lider med grabbarna...fy fan!
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RocknRolf2: 4-1 röven...under en avvaktande utvisning... Det bästa med det här måste ändå vara att att det är lördag - kickan!
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
nixXz: Vad står det nu då? Lyssnade lite och det lät som om Timrå vilade med minst en man konstant i utvisningsbåset. Hur står det till egentligen?
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Ambroo: Jaha, tur att jag bestämde mig att stänga av webradion redan vid 2-0. Är domaren helt under isen eller är det Timrå som spelar skit?
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Ne nu tänker jag lämmna datorn och skit webb radion. Ta en öl och sörjer!
Hej Svejs!
Hej Svejs!
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Kerstin_k: En kombination... Tydligen så har väl Backe darrat betänkligt och skulle väl åtminstone ha tagit det fjärde målet.
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Själv ser jag inte matchen, så det är lite svårt att kommentera domaren. Verkar i a f vara en riktig plattmatch från Timrås sida. Alla som är förvånade räcker upp en hand. Bara att härda ut tills skadehelvetet är över.
Nu går vi och super, eller gör något annat konstruktivt.
Nu går vi och super, eller gör något annat konstruktivt.
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Nämen vafan, skäm inte ut er! Än jobbigare att man klantat bort poäng i föregående matcher. Det kan dröja innan vi ser nån trea nu.
« Föregående · 791591 · Nästa »