Luleå - Timrå IK 2007-10-23
« Föregående · 929435 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
för att förtydliga det hela jag skrev bara själva länk delen det var steffe som fixade fram namnet på matchen så det gick att streama
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nixXz: Dom har inte låst, bara försvårat... men är man uppmärksam så ser man denna kombination när det laddar och har laddat klart. Tar man en printscreen då så är det klart...
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Är det timrå matchen? då har dom inte låst detta än då? TACK SÅ MYCKET TILL DEN SOM FIXADE DETTA!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
tiker: Inga sådana kärleksbetygelser till mig, ett tack räcker gott och att någon annan gör samma som jag gjorde till nästa gång.
Lägg på minnet hur jag gjorde nu....
Lägg på minnet hur jag gjorde nu....
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Gladh:
dom hade alltså inte täppt till hålet eller?
har du länken till frölunda brynäs också kul o se när gävlebönderna får storstryk :D
dom hade alltså inte täppt till hålet eller?
har du länken till frölunda brynäs också kul o se när gävlebönderna får storstryk :D
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Gladh:
dom hade alltså inte täppt till hålet eller?
har du länken till frölunda brynäs också kul o se när gävlebönderna får storstryk :D
dom hade alltså inte täppt till hålet eller?
har du länken till frölunda brynäs också kul o se när gävlebönderna får storstryk :D
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
SaraS:
Jodå den funkar gräääjt om man inte har mellanrum mellan de sista e:na
Jodå den funkar gräääjt om man inte har mellanrum mellan de sista e:na
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
actionleif: Ja man han lätta på lädret lagom att se 3:e målet iaf.
Gött!
Gött!
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Steffe:
mms://mps-stream.hub.ip-only.se/lhfiirujrt88865eeee ger bild men eftersom det är paus vet jag inte om det är timråmatchen.
bra tips. tack för att du tog dig tiden!
mms://mps-stream.hub.ip-only.se/lhfiirujrt88865eeee ger bild men eftersom det är paus vet jag inte om det är timråmatchen.
bra tips. tack för att du tog dig tiden!
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
dr-nix: Funkade det på det viset?
Isåfall så syns denna kombination när det laddat klart en kort sekund eller två, ta en printscreen då och lägg ut infon här...
Isåfall så syns denna kombination när det laddat klart en kort sekund eller två, ta en printscreen då och lägg ut infon här...
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
glöm det jag skrev
mms://mps-stream.hub.ip-only.se/lhfiirujrt88865eeee
här är matchen
mms://mps-stream.hub.ip-only.se/lhfiirujrt88865eeee
här är matchen
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Rolig fråga av expertkommentatorn till Luleås Mats Lavander i första periodpausen;
"- Det kändes som om ni var på väg in i matchen - och då gör Timrå 2-0.."
Eh, ja visst var Luleå på väg in i matchen? Var det inte snarare så att dom "nästan" lyckades etablera spel på Timrås planhalva (dock ej zon) under en period av täta Timrå - utvisningar?
Luleå är äkta kass idag - och det är jag glad för. Men inte så mycket som en ljudning om Tenkrat, varken från den bedrövliga kommentatorn (förväntade mig inte annat) eller av Challe. Konstigt.
Men detta är väl den sämsta kommentatorn på PPV någonsin? Håller ni med?
KROSSA LULEÅ!
"- Det kändes som om ni var på väg in i matchen - och då gör Timrå 2-0.."
Eh, ja visst var Luleå på väg in i matchen? Var det inte snarare så att dom "nästan" lyckades etablera spel på Timrås planhalva (dock ej zon) under en period av täta Timrå - utvisningar?
Luleå är äkta kass idag - och det är jag glad för. Men inte så mycket som en ljudning om Tenkrat, varken från den bedrövliga kommentatorn (förväntade mig inte annat) eller av Challe. Konstigt.
Men detta är väl den sämsta kommentatorn på PPV någonsin? Håller ni med?
KROSSA LULEÅ!
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Skarin:
Fa,,, nu har web radion tystnat hör nere i Galati, så även hemma ?
Fa,,, nu har web radion tystnat hör nere i Galati, så även hemma ?
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
mms://mps-stream.hub.ip-only.se/Spelningslista6
det är länken till matchen men jag får det inte att funka säg till om nån anna får igång den
det är länken till matchen men jag får det inte att funka säg till om nån anna får igång den
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
OK. Kort grej bara: Det går alltså inte att få tag på en gratislänk till matchen? Svara någon som vet.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
testa denna kombination som kommer upp precis när det laddat klart då:
lhfiirujrt88865eeee
Bara för er som ej köpt
lhfiirujrt88865eeee
Bara för er som ej köpt
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Fan vilken grym dominans. Finnarna är ju helt grymma!
Luleå ser riktigt svagt ut. Det största hotet i den här matchen är Wimmelborg
Luleå ser riktigt svagt ut. Det största hotet i den här matchen är Wimmelborg
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
ralus: Jag vet, men jag tycker det är konstigt att dom inte sätter sifferkombination till den!
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ser matchen på tv och har en fråga....
Har jag en sticka i ögat eller är det en lampa som lyser upp mittpunkten??.
Har jag en sticka i ögat eller är det en lampa som lyser upp mittpunkten??.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ambroo: är det bara jag eller är du gnällig?!... förlåt mig om jag har fel men dina inlägg har sett gnälliga ut.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
VISA HJÄRTA LULEÅ; VISA HJÄRTA LULEÅ !!!
...ja dom ramsorna ifrån den egna klacken i konsumholken MÅSTE ju bara göra att hemmaspelarna tycker att det är extra roligt att prestera i afton, eller?...
...ja dom ramsorna ifrån den egna klacken i konsumholken MÅSTE ju bara göra att hemmaspelarna tycker att det är extra roligt att prestera i afton, eller?...
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
dr-nix: Eller så skulle dom gjort mänskligheten en tjänst och släppt matcherna fri!!
« Föregående · 929435 · Nästa »