Luleå - Timrå IK 2007-10-23
« Föregående · 929435 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
för att förtydliga det hela jag skrev bara själva länk delen det var steffe som fixade fram namnet på matchen så det gick att streama
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
MB: jag lider med dom.det var roligare ifjol när det gick dåligt för frölunda.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Ambroo: Vad gäller missen från Timrå IK med Tenkrat så gäller väl som vanligt frågan - är man förvånad?
Luleå är det sämsta jag sett på en is i elitserien såhär långt. Hoppas Timrå kan fortsätta göra dom lika bedrövligt dåliga resten av matchen. Ja, detta om de som hittills inte klarar av den uppgiften galant själva.
Ja just det, jag höll på att glömma - heja Brynäs!
Luleå är det sämsta jag sett på en is i elitserien såhär långt. Hoppas Timrå kan fortsätta göra dom lika bedrövligt dåliga resten av matchen. Ja, detta om de som hittills inte klarar av den uppgiften galant själva.
Ja just det, jag höll på att glömma - heja Brynäs!
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Steffe: Jag får då fan inte länken att fungera. "Det går inte att hitta filen"
Jaja, så går det när man är snål som jag.
Jaja, så går det när man är snål som jag.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
fighter: Vete fan....förra säsongen när man var i tablettasken kastade folk saker på en när BIF gjorde mål, medelålders folk, pinsamt....så ner i skiten med dom. Mer självgoda supporters finns inte.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Fan också.... Jag som just fått igång web-TV:n och så reducerar Luleå.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
nixXz: Vad är det för jävla kommentator? Zlatan klass av pöjrälä.. Vem är det?
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Måste säga att det jag sett av TIKS defensiv hittills inte imponerar. Fan! 2-4!
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Måste säga att det är kul att se så bra spel som vi överlag ändå bjuder på. Men nu så skulle puckfan in bakom Backe igen...
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Abron: det där måste ju dom döma bort dom trycker ju in backe i mål tillsammans med pucken
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
RocknRolf2: Varför ska han granska detta? för att se om styf var inne före pucken?
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Jensen_12: två mål är ingen stor ledning såhär tidigt i matchen. Tröttsamt försvarsspel av Styf och hela den linen
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
RocknRolf2: Fan det är ju Sanny,på båda målen har han kommit glidande i mittzon.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
actionleif: Större överlägen än detta har tappats. Obehagligt arrogant bakåt.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
dr-nix: jag säger det igen en match består av 60min minst,hoppas dom vet det dom överbetalda krigarna.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Herregud vilken dålig kommentator :O Kimmo KOskinen, Kimmi Lotvinen, Jari Marttinen...
« Föregående · 929435 · Nästa »