Luleå - Timrå IK 2009-12-10
« Föregående · 1215494 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Det bara måste hända till slut. Morgan idioten fick sin vilja igenom.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Kattgubben: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K:
Smart kommentar av dig! Tack för att du jinxa bort denna match!
19.48 och 1947 fy f-n!
Smart kommentar av dig! Tack för att du jinxa bort denna match!
19.48 och 1947 fy f-n!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Kattgubben:
Förstår inte hue han får döma ES. Han är så jävulskt dålig och har alltid varit
Förstår inte hue han får döma ES. Han är så jävulskt dålig och har alltid varit
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
MB: han snackade till sig en 10:a... klart han är förbannad på domaren idag
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Oj oj oj...nu är man ju inne i den tidszonen att det skulle vara för jäkligt att släppa detta. Undrar när vi gjorde mål i öppen kasse senast. Säsongen 1998???
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
MB: mindre än 2 min kvar, håll ut! har ju de värsta kvar, dom sista 10 sekunderna..
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Kattgubben:
Blir ju så när man fullständigt skiter i att spela. Så j-la dåligt!!!
Blir ju så när man fullständigt skiter i att spela. Så j-la dåligt!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Kattgubben: Vilken pärs. och så en utvisning emot förståss! Nu bränns det!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
NÄR ska man kunna sitta hela matchen och bara njuta?? nu sitter man ju på nålar!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Kattgubben: Snälla någon måste slå en klubba över halsen på Johansson. Det här var det sämsta jag någonsin sett i en hockeymatch.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Upp med spelet nu för i helvete annars nätar ju lule går ju inte backa hem hela perioden
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Olle: Men domarkontrollanten kommer att ge fullt betyg, garanterat. Inte så konstigt att det inte sker någon utveckling när det aldrig kritiseras internt.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Johan J: Jodu, trillinglinen med Anger i spets går inte av för hackor...;)
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Kattgubben: Vänta nu han ska säkert kolla på lite video och snacka med lite linjemän...
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Berglund:
Kanske skulle hjälpa om Tik började spela lite hockey oxå. Rent bedrövligt hur man förvaltar en 3-0 ledning!!!
Kanske skulle hjälpa om Tik började spela lite hockey oxå. Rent bedrövligt hur man förvaltar en 3-0 ledning!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Wash out! tack för det Morgan.. annars vet jag inte vad jag hade gjort
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Taurus: Johansson är ju bara ett stort jävla skämt just nu. Hakningen i våran zon i uppspelsfasen hade inte ens Vinnerborg blundat för. Jag känner mig fullständigt rånad på den här hockeyupplevelsen, han har förstört hela matchen.
« Föregående · 1215494 · Nästa »