Malmö - Timrå IK 2004-11-30
« Föregående · 463727 · Nästa » Till forumet
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Dream Team: Jaaaa!! Ett alldeles solklart mål, ju!! ;))
Samtliga mål i powerplay, vad är detta!?
Samtliga mål i powerplay, vad är detta!?
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
haha, vad härligt! Låter lite otroligt dock att Timrå skall ha gjort 3 mål i powerplay i en och samma match!
Kämpa vidare Timrå!!!
Kämpa vidare Timrå!!!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Forward: Tänk att vi kan producera i PP!!! snackade med kapanen idag och han sa att i december börjar han träna med laget!.. har kört lite själv nu
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Forward: Måste nästan vara så.. nu jäklar håller vi tummarna för vinst.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Äntligen är cupen i Finland över...
Speluppehåll suger...
Storvinst duger...
Speluppehåll suger...
Storvinst duger...
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
danne_tikfan: Två backmål av de tre PPmålen. Nu kanske dom har slutet med dom svåra passningarna bakom mål.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Känns som vi har lätt för Malmö i år.... 12-2 på 2 matcher... o då har vi bara kommit halvvägs i denna match...
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Sitter och kollar på canal+ Lillebror-Hv71
Fan vad Rådbjär är kass, lika dålig som Hv och modo!
Fan vad Rådbjär är kass, lika dålig som Hv och modo!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
geggelundin: om timrå inte håller det här så vet jag inte vad jag gör
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
danne_tikfan: Säg inte det.. med tanke på hur många timråutvisningar det verkar vara nu så måste Kipper spika igen ordentligt eller Malmö vara riktigt dåliga..
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Kronblom: Hur många i TIK ska åka ut idag??? TIK leder med 5-1 och åker ut på hakningar hela tidem. Dom kan väl inte backa hem redan?
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Forward:
Jag vet inte om det var slumpen... Men jag stängde hockeysnack och den hackade inte på de sista 5 minuterna!
Jag vet inte om det var slumpen... Men jag stängde hockeysnack och den hackade inte på de sista 5 minuterna!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
BlackBay: Slå gärna på med 20-2 när matchen är slut så somnar jag med ett leende på läpparna :D
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
äntligen är timrå igång i gen...och dessutom malmö verkar inte kunna vinna över oss...mena andra matcxhen denna säsong som doi får stór stryk:D
« Föregående · 463727 · Nästa »