Skottstatistiken säger inte ett smack. Timrås spelare måste lära sig att ta skott i rätt lägen och inte skjuta så mycket på måfå. Jag gissar att hälften av skotten mot Krizan var isskott trots att han har sina blottor högre upp i målet.
Måltorkan
« Föregående · 622921 Till forumet
Sv: Måltorkan
Visst går det trögt med målen men jag tror inte att laget saknar målskyttar... det största problemet är att deras självförtroende är kört i botten... Kan man bara få upp lite självförtroende med några enkla mål så kommer det mesta att släppa och då kanske vi slipper höra allt gnäll här om hur "dåligt" laget är.
« Föregående · 622921