Manderville åter klubblös
« Föregående · 731653 Till forumet
Sv: Manderville åter klubblös
bearkiller79: Hoppas kan man alltid göra :-).
Fan, tänk er Manderville och Hedström i samma kedja *ryyyyyyyyysa*.
Fan, tänk er Manderville och Hedström i samma kedja *ryyyyyyyyysa*.
Sv: Manderville åter klubblös
-Gurra-: Nog borde det väl finnas någon Tik-supporter som kan engelska och som kan bli lärare åt Mandervilles son. Kom igen nu!
Sv: Manderville åter klubblös
Dream Team: Lite långt att åka kanske? (Gbg-Timrå)
Distans-kurs över nätet? ;)
Distans-kurs över nätet? ;)
Sv: Manderville åter klubblös
Fet-Ecke: Ja, en distanskurs hade väl kunnat fungera, givetvis med regelbundna avstämningar "in person". Då fick jag dessutom skäl att (i yrket) göra mer frekventa besök i Timrå än vad det blivit såhär långt ;-)
Sv: Manderville åter klubblös
Fet-Ecke: Får väl hyra in någon av de lärare som undervisar på Engelska på SPIN-programmet på Hedbergska som privatlärare. Pascal Brisson som undervisar där är dessutom Kanadick =)
Sv: Manderville åter klubblös
Frella:
Kan det vara så svårt att hosta fram en engelska lärare? Nu när Kent har butit kontraktet har vi världens chans! Kost vad det kosta vill, sheriffen är värd det!
Med Kent i laget kan vi ta guldet.
Kan det vara så svårt att hosta fram en engelska lärare? Nu när Kent har butit kontraktet har vi världens chans! Kost vad det kosta vill, sheriffen är värd det!
Med Kent i laget kan vi ta guldet.
« Föregående · 731653
öppnar detta för en eventuell återkomst till Timrå månne ??