1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Manderville åter klubblös


Manderville åter klubblös
okej då har favoriten Manderville tydligen brutit kontraktet med Kloten pga familjeskäl, man kunde tydligen inte ordna en engelspråkig skola till sonen...

öppnar detta för en eventuell återkomst till Timrå månne ??

Sv: Manderville åter klubblös
bearkiller79: Hedström och Manderville i Timrå IK. Stabilt ;o)

Sv: Manderville åter klubblös
bearkiller79: Hoppas kan man alltid göra :-).

Fan, tänk er Manderville och Hedström i samma kedja *ryyyyyyyyysa*.

Sv: Manderville åter klubblös
-Gurra-: Nog borde det väl finnas någon Tik-supporter som kan engelska och som kan bli lärare åt Mandervilles son. Kom igen nu!

Sv: Manderville åter klubblös
eloff: Är inte DreamTeam lärare?

Sv: Manderville åter klubblös
epa: Jo, visst är jag det, men tyvärr inte i engelska ;-)

Sv: Manderville åter klubblös
Dream Team: Lite långt att åka kanske? (Gbg-Timrå)
Distans-kurs över nätet? ;)

Sv: Manderville åter klubblös
Fet-Ecke: Ja, en distanskurs hade väl kunnat fungera, givetvis med regelbundna avstämningar "in person". Då fick jag dessutom skäl att (i yrket) göra mer frekventa besök i Timrå än vad det blivit såhär långt ;-)

Sv: Manderville åter klubblös
Fet-Ecke: Får väl hyra in någon av de lärare som undervisar på Engelska på SPIN-programmet på Hedbergska som privatlärare. Pascal Brisson som undervisar där är dessutom Kanadick =)

Sv: Manderville åter klubblös
Frella:

Kan det vara så svårt att hosta fram en engelska lärare? Nu när Kent har butit kontraktet har vi världens chans! Kost vad det kosta vill, sheriffen är värd det!

Med Kent i laget kan vi ta guldet.

« · 731653
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.