Manderville åter klubblös
« Föregående · 731653 Till forumet
Sv: Manderville åter klubblös
bearkiller79: Hoppas kan man alltid göra :-).
Fan, tänk er Manderville och Hedström i samma kedja *ryyyyyyyyysa*.
Fan, tänk er Manderville och Hedström i samma kedja *ryyyyyyyyysa*.
Sv: Manderville åter klubblös
-Gurra-: Nog borde det väl finnas någon Tik-supporter som kan engelska och som kan bli lärare åt Mandervilles son. Kom igen nu!
Sv: Manderville åter klubblös
Dream Team: Lite långt att åka kanske? (Gbg-Timrå)
Distans-kurs över nätet? ;)
Distans-kurs över nätet? ;)
Sv: Manderville åter klubblös
Fet-Ecke: Ja, en distanskurs hade väl kunnat fungera, givetvis med regelbundna avstämningar "in person". Då fick jag dessutom skäl att (i yrket) göra mer frekventa besök i Timrå än vad det blivit såhär långt ;-)
Sv: Manderville åter klubblös
Fet-Ecke: Får väl hyra in någon av de lärare som undervisar på Engelska på SPIN-programmet på Hedbergska som privatlärare. Pascal Brisson som undervisar där är dessutom Kanadick =)
« Föregående · 731653
öppnar detta för en eventuell återkomst till Timrå månne ??