Mediatid????
« Föregående · 130469 Till forumet
Sv: Mediatid????
thebike: Det kan möjligen hänga samman med möjligheterna att göra bra TV. DIF filmar alla sina matcher i alla fall, Globen har väl ett eget produktionsbolag eller liknande. Då blir det, om inte gratis, så i alla fall ganska billig produktion. Dessutom behöver kommentatorerna bara ta tunnelbanan till Globen istället för att bo på Scandic i Sundsvall.
FBK har väl också jumbotron och allt vad det innebär?
Men visst, det borde gå att knåpa ihop mer än en gång med Timrå i etern.
FBK har väl också jumbotron och allt vad det innebär?
Men visst, det borde gå att knåpa ihop mer än en gång med Timrå i etern.
« Föregående · 130469
DIF: 8 matcher
----
BIF: 7 matcher
VFHC: 7 matcher
FBK: 7 matcher
----
Modo: 4 matcher
MIF: 4 matcher
----
HV71: 3 matcher
LIF: 3 matcher
LHF: 3 matcher
----
LHC: 2 matcher
SSK: 2 matcher
----
TIK 1 match......................
----
Med tanke på tabell lägen och publikintresse kring respektive lag så borde kanske ComHem & Canal+ tänka om lite i sitt sätt att bevaka hockey. Min personliga åsikt är att detta är ett hån mot vissa lag, inga nämnda och inga glömda.