MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
1566355 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Berglund:Hade velat se en hel match med "elefanthockey" på tisdag. :D Varit nåt det!!
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Berglund: Är ju bara att ta av sig plocken och stöten och låna en vanlig klubba :)
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
mikenomad: haha skulle det bli lika mot AIk och straffar skulle det va coolt att se en målvakt lägga en straff
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
söder över: Är han bra på straffar Bello? Att lägga dem alltså?
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Robinson var bra. Bellissimo gjorde sin bästa match hittills tycker jag. Synd att han inte fick lägga en straff bara...
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Vet att ni kommer/vill att ni fixar det här,finns så mycket krigar hjärta i fans å spelare.....ni har mina tummar:))))
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
orion: Tror inte de 5 och 50 procenten är tänkta att ställas mot varandra. Eller hur tänkte du?
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
KORITFW: Spelar laget som de senaste omgångarna så är det betydligt högre än 50 prolle.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
sargad: Sant...fast jag tror vi har ännu större chans än 50% att klara KS.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
lungan: Betydligt större chans att vi fixar KS, än att vi åker ur och tar oss tillbaka om 10 år. Det ser jag som en mikroskopisk möjlighet.
Lekmannamässig bedömning:
- 50% chans att vi klarar oss i KS
- 5% chans att vi åker ur, harvar runt i AS i 10 år och sedan går upp till ES.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
lungan: Versalmannen strikes again. Byt blöja och återkom.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
mikenomad: Ja, ungefär där har vi tungan på vågen. Byte Smolle - Hlavac hade förmodligen blivit samma sak i tabellen.
Men, men. Bara att bryta ihop och komma igen.
Men, men. Bara att bryta ihop och komma igen.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
mikenomad: Och DIF torskade mot Asplöven så allt är inte skit.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Bragd-Birger: Ja vafan, då var det på riktigt då. Äh...lika bra det, jag var så inställd på KS att jag känt mig lurad på konfekten om vi undvikit den.
Annars; man kan väl tänka att Växjö till sist är lite smånöjda över Hlavac-värvningen. Där har vi en som levererade.
Annars; man kan väl tänka att Växjö till sist är lite smånöjda över Hlavac-värvningen. Där har vi en som levererade.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Kattgubben: Bello har varit riktigt bra. Smolle däremot. Där kan vi snacka pengarna i sjön.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Bellissimo har faktiskt varit förjävla bra de här senaste matcherna får jag erkänna :)
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
KVALSERIEN HERE WE COME!!
FY FAEN, DETTA KOMMER INTE BLI ROLIGT.
TIMRÅ KOMMER INTE KLARA KVALERSIEN; JAG KASTAR IN HANDDUKEN NU.
SES I ELITSERIEN IGENOM OM 10 ÅR.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
mikenomad
Hur dålgt ska man spela för att bli bänkad??? Hedström
Hur dålgt ska man spela för att bli bänkad??? Hedström
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Manderville:Då borde ju Modo åka på hälarna ikväll också, för det är fan så mycket längre till Växjö från Övik än till Timrå...
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
mikenomad: träningsmatcher har väl ingen högre status , även om de är derby träning
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Kattgubben: Som jag skrev i torsdags:
Linköping - Timrå = 117 mil x 3 = ca 450 mil
Linköping - Växjö = 49 mil x 3 = ca 150 mil
Transportkostnad för 300 mil + 3 övernattningar ?
= Värt att ta det lugnt !
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Timrå Icon: Avsluten har tenderat varit lite tveksamma överlag den här säsongen. Var t.ex väldigt tydligt mot VF. Var det inte i magen på Huden så var det en fösning efter isen. Men men, spelar ju ingen roll nu med tanke på att Växjö gör sitt.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
TimraIKRulez: har Växjö öppnat stora plånboken o gett HV o Linköping ett litet bidrag för att spara på krutet?
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Timrå Icon:Växjö gör 0-2 på Cluben. Man får väl anta att Linköping inte direkt kämpar ihjäl sig......
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
mikenomad: Schysst pass av Sebbe till Gunno.
Synd att avslutet var lite tveksamt
Synd att avslutet var lite tveksamt
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
mikenomad: Jag ångar på; 8 mål totalt på 6 matcher är rätt torftigt det också..
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
mikenomad: Snart slut på matchen och totalt 21 inlägg skrivna här varav 20 av samma två skribenter. Bottenrekord?
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
BlackBay: Nä, Smolenak känns mer och mer som en värvning man mest kommer minnas för dramatiken runt själva värvandet.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Timrå Icon: Tja...själv orkar jag inte bli upprörd över det utan konstaterar torrt och tråkigt att vi själva sett till att sätta oss i den här sitsen..
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Är det bara jag som tycker Smolenak påminner om Bremberg?..... Åker mest runt o glider hela tiden, dock kunde Bremberg i varje fall skicka iväg nån smart pass emellanåt, Smolenak känns ju oduglig på alla plan tyvärr
+ 1
Jag tänkte eftersom att jag för typ tre matcher sedan ville se lite mål från robinson innan jag skrev upp honom i för positiva ordalag... då avgjorde han mot fbk... såå jag tänkte att om jag skrev så här kanske han kunde sänka gnaget... det skulle ge mig lite myslimpa faan i mej... fast det här kanske är fel forum för sådan info...
Redigerad kommentar