mikenomad: haha skulle det bli lika mot AIk och straffar skulle det va coolt att se en målvakt lägga en straff
Inlägg: 1566324
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Berglund:Hade velat se en hel match med "elefanthockey" på tisdag. :D Varit nåt det!!
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2013-03-02
Berglund: Är ju bara att ta av sig plocken och stöten och låna en vanlig klubba :)