Modo - Timrå IK 120816
« Föregående · 1511541 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 120816
yngwie: Det var en konstig knätackling eftersom det träffade honom i huvudet.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Hahl Bundy: Han sänkte en modoit som först dog på isen men som sedan återuppstod och ville bråka.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Ja det vore väl i det närmaste pinsamt annars.
De borde väl slå oss med 6-1....
De borde väl slå oss med 6-1....
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Vilket hockeyöga man har, det var ju kuben som dömde. Det är tydligt att det är träningsmatch för dom också, vilka supertydliga saker dom släpper åt båda håll.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Konstaterar att Modos stjärnlag börjat leverera mot våra juniorer...
Sv: Modo - Timrå IK 120816
hubbenorlen: Nu är det ju bara försäsong än men jag håller med, grundtankenär ju konstig, att värva ett Wildcard på den posten när man lagt ner så mycket krut på övriga positioner.
Jäklar vad Modo kommer undan med mycket nu! Är det kuben i zebrafärgat idag?
Jäklar vad Modo kommer undan med mycket nu! Är det kuben i zebrafärgat idag?
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: Starkdoftande wunderbaum he he!
Ja hoppas det är en riks-flopp. Annars har de ju en tradition av att sabba målvakter däruppe...
Ja hoppas det är en riks-flopp. Annars har de ju en tradition av att sabba målvakter däruppe...
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: Österike till och med, vilket inte borgar för någon vidare kvalitet. Tycker det är mycket märkligt att värva en förstemålvakt från den ligan.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Jo det är ju mer än vad man kan säga om deras wonderbaum än så länge iaf. Han måste ha fått enkla skott på sig i den tyska ligan, eller var han nu kommer ifrån.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: Det verkar som MoDo:s Cumiskey är något att hänga i julgranen iallafall.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: 2x2 min på Modo och 1x2 min för oss. Ja belissimo får säkert mer att göra. Moskiterna ser lite trögstartade ut men dom kommer säkert in i matchen.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Ambroo: Nu gör du dig bara till. Om vi pratar om dagens trupp så vet jag inte vad en på läktaren spelar för roll. Ville bara säga att om man ska klaga så borde man väl klaga med rätt info. Ni har fortfarande fler. Och kommentatorerna om de säger 1 borde också ha mer koll
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Haha det märks ju att kommentatorerna är sanna modoiter iaf då vi tydligen har ett lag som inte ens ska vara i närheten av Modo. Den övikiska ödmjukheten gör sig påmind direkt :)
+ 3
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Hoppas Daniel Öhrn får göra ett mål.
Honom tror jag mycket på inom en framtid
Honom tror jag mycket på inom en framtid
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Vårt B-lag gjorde tydligen inte bort sig i 1:a alltså. Nå, det är ju iofs inte direkt Svenska mästarna vi möter. Eller hur är det med det där, är Modo stående Svenska försäsongsmästare? Oavsett resultat?
+ 2
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Hahl Bundy: Nu är 4 fortfarande mer än det antal modo verkligen har. Men vi här väl ändå 2 på isen och en i båset och inte bara 1.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dra mig vad skönt det är att se på hockey igen! trots målbrotts fjanten som kommentator. "Kanske, kanske skulle fått med sig en utvisning där" -NEJ!!
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Ambroo: Då måste det ha varit ruskigt dåligt mot Brynäs.
I övrigt är junisarna företagsamma...ser intressant ut. Modo kommentatorerna var tydligen väldigt nöjda med att Modo har en i sin trupp idag. Vi kör med 4 men det sa dom inget om.
I övrigt är junisarna företagsamma...ser intressant ut. Modo kommentatorerna var tydligen väldigt nöjda med att Modo har en i sin trupp idag. Vi kör med 4 men det sa dom inget om.
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Hahl Bundy: Hur det rasslade iväg till 12 skott, det förstår jag inte. Kul att juniorerna får göra mål iaf, mer sånt!
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Tycker mig se ljusglimtar lite här och där. Tycker det finns potential i truppen. Hagos ser betydligt rappare än förra säsongen t.ex. och Bagarn ser jag med spänning fram emot vad han får uträttat den här säsongen.
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: 3-12 i skott. Vi skjuter tydligen grymt mycket. Ha ha dom kan nog inte räkna.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: 1-0 Timrå genom ett slumpmål av Stenqvist! Dock måste kameramannen vara full då han filmar riktigt värdelöst..
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Där nätar iaf Stenqvist, 0-1 till oss. I övrigt åker modos primadonnor och försöker jonglera med pucken (utan framgång) och Timrås brunkare checkar högt (utan framgång). Har inte sett någon längre press åt något håll än så länge i matchen.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Nja som 2 svajande grässtrån i en mild bris.
Hoppla 1-0 Stenqvist. Hans 1:a i A-laget.
Hoppla 1-0 Stenqvist. Hans 1:a i A-laget.
Redigerad kommentar
+ 1
« Föregående · 1511541 · Nästa »