Modo - Timrå IK 120816
Såg det redan ifjol. Helt otroligt....
Redigerad kommentar
mikenomad:
Nu blev de mål igen .
Men det kanske inte gör nånting . Förlorar man på försäsongen så blir man ju svenska mästare till våren .
Redigerad kommentar
Dalton:
Jag skulle inte önska något heller än att han är hel och att han gör maximalt nytta för er i år. Det är ni och han värda och jag tror att det är nödvändigt för att ni ska gå bra i vinter.
Sen hoppas jag såklart att ni förlorar alla matcher mot oss med tvåsiffrigt, men det är ju en annan femma.
Härligt att dom sjunger "Timrå åker ur i år".
Nu känns det helt plötsligt säkert att vi klarar oss kvar i ES och modo får kvala.
Sen kan vi även konstatera att det sämre laget vinner.
Leksand Vs. Färjestad - sämre laget Leksand vann.
Modo Vs. AIK - sämre laget AIK vann.
Leksand Vs. Modo - sämre laget Leksand vann.
Brynäs Vs. Timrå - sämre laget Brynäs vann.
Modo Vs. Timrå - sämre laget Modo vann.
Brynäs - Almtuna - sämre laget Almtuna vann.
Nä kanske inte fullt så jävligt ändå
Spel med reservlaget till trots; vi har ett överskott av forwards men jag undrar ff vem som ska göra poängen. Mer än möjligen Gunno. Om han är hel.
Svar: Absolut inget. Känns lika bra som innan. Skiter fullständigt i resultatet. Precis som alltid i försäsongsmatcher.