Modo - Timrå IK 120816
Ja, jag har fortfarande semester och ja, jag småsippar starkt. Men ändå. Chill, piips. Om en månad ser vi vart det lutar. Jag tror att det blir sjukt svårt, men...det vackra i det är att det k a n gå. Det skålar jag med mig själv på. Till topps!
HB: The drugs dont work.
Det blir en ruskigt jobbig o lång säsong om man tänker så redan nu....inte ens vi är mogna för sånt..eller...har du muterat?
Redigerad kommentar
Då hade det varit lite jämnare.
Dessutom hade nog Jocke tagit en mer.
Så egentligen borde vi vunnit.
Ja vi kan i stort sett säga att vi gjorde det
Redigerad kommentar
Vad är oddsen på ovanstående scenario?
mikenomad: Jag såg att någon spådde att Friberg skulle göra 30 mål i år (tror det var på hockeysverige.se) och det ska väl vara om han gör det då. Då har vi han och gunno som kan göra mål. Kanske Önerud men han har väl fortfarande en del att visa mot elitseriemotstånd.
Nu tror jag inte att Friberg gör 30 mål eftersom han väger lite lätt. Så jag instämmer i din oro, jag kan inte se vem som ska producera. Man kanske kan argumentera för att crippe ska dunka in lite poäng men jag tror att han behöver bättre spelare runt sig än vad vi kan erbjuda.
mikenomad: Mike du imponerar på mig. Som Modoit vette fan vrf jag läser här då man mest bara blir irriterad på er;) Men du envisas med att skriva sakliga och objektiva inlägg samtidigt som 99.9% av de andra inläggen handlar om att på nått vis på in att Modo är en främlingslegion. Kudos till dig.
Jävla tur att du inte lämnade HS!:)
Edit: Olle försöker ju faktiskt också, här ska vi inte missa nån inte =):P
Redigerad kommentar
Du får slå mig på käften nästa gång vi ses. Jag är ändå ingen skönhet. Jag chillar. :)
Lägg till målvaktsspel i Kapanen-klass så kommer vi att gäspa oss till schlutspel.
Ja nu har jag och min dödgrävarkollega Olle härjat klart för ikväll. Det var ett träningspass och de redan fulltränade fick rast, vila. Gott så, kul att det är igång!
Men börjar det barka åt skogen då...så lär jag inte bli tyst.
Men jag skulle gärna...väldigt gärna säga: In your face...men vem försöker jag lura?
Hahl Bundy:
Guld får man inte gratis min vän. Wikegård måste tippa er 11 först