Modo - Timrå IK 2010-11-25
« Föregående · 1311279 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Mackelito: Äsch en lårkaka. Varför åker Pärssinen ut där? Hakning my ass...
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Abron: jo, kändes inte direkt nödvändigt, men det hängde i luften
en till tvåa nu...
en till tvåa nu...
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Vis kulle inte ta en massa skitutvisningar var det ja. Ser ju ut precis som väntat tyvärr i den här perioden.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Rooster23: vi måste helt enkelt spela sjukt fult. Själv är jag för enögd för att tycka det
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle: here we go! Tik och domarkåren i skön symbios för att göra livet surt för oss ;-)
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
NU får till o med jag nog. Vad i hela fridens namn. Det kan ju inte bli utvisning varje gång nån ramlar...
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Rooster23: Skådisar som kan konsten att få utvisningar med sig. Ja, ja det är fritt även för andra att träna in som metod.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben: Nu har domaren bestämt sig! Vi är skyldiga till andra världskriget, folkmordet i Rwanda, den finansiella krisen och sossarnas fall... och just ja, tripping också
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Okej.. ligg långt ifrån Modospelarna. Det gäller att ha ryggen fri om nån skulle få för sig att ramla.. eh vänta nu, det går ju inte :P
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Icing-Ove: nej, men bara lite väl låg nivå för min smak
Poäng dock för sms-skämtet. Det är humor :) (om du nu anspelade på sms-insamlingen för sonnie som det pratades om)
Poäng dock för sms-skämtet. Det är humor :) (om du nu anspelade på sms-insamlingen för sonnie som det pratades om)
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Icing-Ove: Just ja, hur går det med den smakfulla insamlingen till Hedmans böter??
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Sebastian Erixon hade kunnat stupa där och fått med sig en utvisning, men sån är inte han.. han reser sig upp och kämpar vidare istället.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben: Om han inte ramlar, behöver han verkligen resa sig upp då? Eller var det så att han stod på bakbenen?
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Magnus "retur" Åkerlund kommer att ge Modo chansen om Persson mot all förmodan inte gör det. Så här osäker kände man sig inte ens med backe.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
73Sjöbba:
Det är fixat. Foppa hade lite småpengar i bakfickan efter en kväll på Stureplan, Hedman kan vara lugn.
Det är fixat. Foppa hade lite småpengar i bakfickan efter en kväll på Stureplan, Hedman kan vara lugn.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
spud: Bra att du noterade det.. du fattar nog vad jag menar ändå bubbas :)
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Utan att ha gjort några större efterforskningar så är känslan att vi också fortsättningsvis spelar som en påse trötta nötter i andraperioderna. Har vi vunnit någon andra period? Seriöst.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timråutvisning igen... har vi löpande abbonemang på tvåminutare eller?
nähä du.. där lurade herr kommentator mig.
nähä du.. där lurade herr kommentator mig.
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Icing-Ove: Skönt! Annars krävs det inte så många veckopengar till dom där böterna.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben: Vad gjorde norrmannen för att förtjäna den utvisningen? Är det nu vi börjar casha in kompensationstvåor?
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
73Sjöbba:
Jag ska bli domare, verkar vara enkelt när Timrå spelar!!!!!!!
Jag ska bli domare, verkar vara enkelt när Timrå spelar!!!!!!!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle: Förmodligen.. Det är så det fungerar tydligen. Ibland känns det som att domarna är attention whores. De synes vilja stå i händelsernas centrum för det mesta.
« Föregående · 1311279 · Nästa »
Lugn i bussen!