Modo - Timrå IK 2010-11-25
« Föregående · 1311490 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: var det foppadockan du menade? Jag tyckte också det såg ut som pärsi först
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Raggaren Putte: Axelsson är ruggigt bra ikväll! Nä det var en Foppa-docka...måste be Timo om ursäkt imorgon för att jag trodde det var han ;-)
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
men vad fan är grejen med alla våra puck-out?
Slå en jävla icing om du inte vet vad du ska göra med pucken!
Slå en jävla icing om du inte vet vad du ska göra med pucken!
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Jokela för helvete. Såg nästan ut som att han tog en puck out med vilje...
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Det där är inte otur, bara dåligt. Minus en stjärna på Jokela idag. Men han har ändå gjort en bra match i sin helhet.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben: sant, knappast avsiktligt. men det är inte första gången det händer den här säsongen, det måste gå att hitta mer konstruktiva saker att göra med pucken i egen zon än att spela den plexi-ut/fastna på motståndarback/hamna på läktaren
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben:
Knappast avsiktligt? Vore det avsiktligt skulle ha ha stryk.
Knappast avsiktligt? Vore det avsiktligt skulle ha ha stryk.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
En sak är då säker.. att när Pikken går i golvet, oavsett anledning, så lämnas det utan åtgärd.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Simmalugnt: Och är det inte avsiktligt så hamnar det på oturskontot i min bok, så det är inte så fasligt mycket att gnälla över....
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
73Sjöbba: PP-statistiken också kan man tycka. Modos PP är bland det sämsta jag sett...och då är jag ändå timråit menar jag!!
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Vad snabba de är att blåsa för blockering.. Åke hade ju ett skönt uppspel på g där
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Jag tror nog Modo tar sig till slutspel ändå, detta var ju Challes taktik i Timrå också mörka formen till efter nyår och sedan lägga in e jävulsk spurt.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Simmalugnt: Bara för mig som de laggar till ibland och kommer upp en text bara i en halv sek typ?
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Kattgubben:
Nån som säger emot om jag slår upp en segerwirre redan nu?
Spud kanske?
Nån som säger emot om jag slår upp en segerwirre redan nu?
Spud kanske?
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
liston: Nej, ge fan i att jinxa nu. Kallsvett ända in i kaklet ska det vara.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Simmalugnt: Frågan är bara om MoDo:s ledning har tålamod att vänta på Challes spurt
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
liston: Än kan vi hitta vägar att förlora det här... det finns en hel uppsjö möjliga sätt för oss att gå lottlösa från denna match.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
DJ Hemp:
Varför tror du han kommer så bra överens med Challe?
Gubbhäst är för övrigt ett hysteriskt roligt ord, speciellt att sitta och upprepa för sig själv.
Varför tror du han kommer så bra överens med Challe?
Gubbhäst är för övrigt ett hysteriskt roligt ord, speciellt att sitta och upprepa för sig själv.
Redigerad kommentar
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Simmalugnt:
Jag vet inte riktigt vem vi snackar om egentligen. Svartvadet?
Jag vet inte riktigt vem vi snackar om egentligen. Svartvadet?
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Raggaren Putte: Modo spelar hårt och rättvist ända tills klockan står på 60 minuter vettu...eller nåt. Jävla brunkargäng.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
DJ Hemp:
Gamle Svarten även kallad. Det är inte för inte som hans plats i omklädningsrummet i Fjollröven center kallas för spiltan.
Gamle Svarten även kallad. Det är inte för inte som hans plats i omklädningsrummet i Fjollröven center kallas för spiltan.
« Föregående · 1311490 · Nästa »