Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
« Föregående · 954676 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Jensen_12: Du måste vara berusad som tror att det var lotvonen.. ;)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
BlackBay: Härligt att Oscar Sundh äntligen hittade nätmaskorna, det var ett tag sen sist och inte igår om man säger så.
Sedan är ju jävligt pissigt att vi släpper till en kvittering med 23sek kvar av perren. Surt sa räven om rönnbären...
Sedan är ju jävligt pissigt att vi släpper till en kvittering med 23sek kvar av perren. Surt sa räven om rönnbären...
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Uno Gordon:
Ungefär lika pissigt som att vi släpper in pucken efter nio sekunder av ert andra powerplay. Så vi kan anse det mesta vara kvitterat just nu.
Ungefär lika pissigt som att vi släpper in pucken efter nio sekunder av ert andra powerplay. Så vi kan anse det mesta vara kvitterat just nu.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
actionleif: Snubbarna som verkar spetsat kaffet i morses sa att det var lotvonen först ;)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Jensen_12: oscar sundh " de måste vara en rolig match för publiken iaf" hmm jag höll på att somna efter alla fel pass jag!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Snyggt mål av Sundh-Lotvonen, Sundh är nere i vänstre hörnet som passar pucken snett backåt till Lotvonen som är på den högra backpositionen. Kimmo väntar väl kanske en sekund eller så innan han lägger ett ordentligt pass tillbaka till Sundh som enkelt styr pucken in i mål.
Moras mål kändes onödigt, grabbarna måste lära sig att spela av en period/match.
Moras mål kändes onödigt, grabbarna måste lära sig att spela av en period/match.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
dr-nix: Enligt min TV är det Styf som spelar sidled från backposition till Lotvonen som i sin tur serverar en diagonal och förtjusande macka till Oscar.
Snyggt i vilket fall som helst.
I övrigt. Nja. Det känns jobbigt det här. Jag är orolig.
Snyggt i vilket fall som helst.
I övrigt. Nja. Det känns jobbigt det här. Jag är orolig.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Skarin: underligt, som jag minns det var det Sundh som som passade till Lotvonen.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Hur som helst var Lotvonens pass till Sundh samt avslutningen rätt så snyggt.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
dr-nix: Du kanske tänker på Oscars passning till en framåkandes Robin, snett inåt bakåt. Det är mycket med det här.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
dr-nix: Ja, det var ett förtjusande mål. Vi skulle behöva ett par till......
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Jensen_12: Äsch, dom har ju ingen koll i Mora, jag lägger ner det här!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Fan vilken stämning det är, okej att vi i Timrå inte håller i gång som fan när vi ligger under men inte är vi knäppt tysta heller?!...
Förutom busvisslingar är det inte mycket till ljud.
Förutom busvisslingar är det inte mycket till ljud.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
ÄlskarTIK: Ja det är inte ofta man hör spelarna skrika till varandra från båset.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Försvarsspelet känns inte jättestabilt, utan Backlund hade det inte varit 1-2 iaf.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
ChriZt3r: jag menar att om Åkerlund stått i mål t.ex. hade det varit minst 2-2.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
fighter: yes jag menar dock att Försvarsspelet har sugit hela matchen.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
fighter: Är jag helt ute och cyklar när jag har hört att hockeyligan har bestämt att man inte får håna motsåndarlaget med musik och sånt vid utvisningar och dylikt. Undrar för att i mora så gör dom ju det i alla fall.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
ChriZt3r: jag har ingen susning om det,men jag tycker nog ändå att det är osportsligt att göra så,så jag välkomnar ett sånt beslut.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: Aj aj , hoppas han kan fortsätta spela Johan Andersson senare. får kyla lite efter det där
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: Bagarn är som McLane i Die Hard- får hur mycket stryk som helst, skakar på sig, reser sig upp och tekar.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: nja det är inte total katastrof men Mora spelarna får komma in i zon för enkelt och dom får åka runt lät väl mycket för att jag ska nöjd.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
arf: Skulle inte spela någon roll om Bagarn vore en medelmåttig spelare, han skulle ändå vara värd sin plats i laget med den inställning han visar. Klart kaptensämne.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: Bagarn gick ner på knä för att täcka puck och det såg ut som pucken gick på knäet (rätta mig om jag har fel)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
BlackBay: Malte Steen, en gång i Timrå - gjorde elitseriesäsongen 77/78 14 mål de rödvita.
Dessutom drygt 100 mål i Moratröjan...
Dessutom drygt 100 mål i Moratröjan...
« Föregående · 954676 · Nästa »