Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
« Föregående · 954805 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: kolla stats.swehockey.se för resultat, målskyttar osv...
Seriöst någon moderator borde ha en länk till stats.swehockey.se så alla ser och förstår att det är sidan man ska gå till om man ha målskyttar osv.
Seriöst någon moderator borde ha en länk till stats.swehockey.se så alla ser och förstår att det är sidan man ska gå till om man ha målskyttar osv.
Länkar:
http://stats.swehockey.se
http://stats.swehockey.se
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
härligt lillpebben! men nu kommer den 3:e perioden huvaligen nu gäller det att knyta ihop säcken,men dom brukar ju ha svårt för att knyta.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: inget illa ment mot dig, det är bara att det händer rätt så ofta att man undrar över resultat.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
dr-nix:
Precis, men det är okey.......
Vill bara inte belasta ner min förbindelse......
Precis, men det är okey.......
Vill bara inte belasta ner min förbindelse......
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
fighter: Hmm, legendarisk genomklappning i antågande?
Borde väl snarast bli 5-2 i öppen kasse eller så.
Borde väl snarast bli 5-2 i öppen kasse eller så.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
DJ Hemp: Oroväckande att Timrå knappt har lyckats hålla i en enda stor ledning i år. Dåliga nerver?
Får de ordning på det kan det bli final (för högstanivån är verkligen hög!), men fortsätter det så här har jag svårt att se att vi når längre än kvart i år.
Får de ordning på det kan det bli final (för högstanivån är verkligen hög!), men fortsätter det så här har jag svårt att se att vi når längre än kvart i år.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Nyss hemkommen efter en lång dag... Positivt att vi leder, negativt att vi antagligen inte kommer göra det så länge till. Det var fan vad svårt det ska vara att täppa till då
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
RocknRolf2: 3-4 målet är helt och hållet Tenkrats dräll som orsakar detta, Sedan RJ har inte ett rätt.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Abron: måste köpa in nån riktig back nu,jag undrar bara om challe låter sebbe spela nåt,han är nog hungrig på att få visa vad han går för,challe in med sebbe nu!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Jensen_12: Normalt kan jag ha överseende med hemmasympatierna i webradion, men just nu är det outhärdligt.
Laget är ju som ett jello.
Laget är ju som ett jello.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
nectis:
Ni är inte ensamma mora verkar ha nån jävla överväxel i sista de hämtade ju in ett sådant här res förut också och jag åker på min andra trippel PGA er =)
Ni är inte ensamma mora verkar ha nån jävla överväxel i sista de hämtade ju in ett sådant här res förut också och jag åker på min andra trippel PGA er =)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
tiker: låt dom gå barfota hem!!!!!!!! faan i helvete!!!! vilka jävla skitgubbar!!!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
ÄlskarTIK: Fy fan i helvetes jävlar vad bedrövligt!!!! SKANDALÖST DÅLIGT!!! Vad är det för jävla fel på det här laget egentligen? När fan skalll vi lära oss att lira på ett resultat!!!!
Det har hänt för många gånger nu den här säsongen att vi tappat solklara ledningar! Jag tolererar inte det här!
AGERA NUBBEN!!!
Det har hänt för många gånger nu den här säsongen att vi tappat solklara ledningar! Jag tolererar inte det här!
AGERA NUBBEN!!!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Uno Gordon:
Ja Ja... 0-5 i Swedbank så fa,,, man har trimmat för slutspelet, Sjöstedt
Ja Ja... 0-5 i Swedbank så fa,,, man har trimmat för slutspelet, Sjöstedt
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Detta är mycket pinsamt, man måste väl för helvete kunna spela av en 1-4 match i sista per.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-12-18
Jag lyssnar på Sportradion... En minut kvar... 40 sekunder kvar... Pärssinen försöker komma in zon, misslyckas... 20 sekunder kvar, Mora bakom TIK-kassen... 12 sekunder kvar, Pärssinen utvisas!
« Föregående · 954805 · Nästa »
Nja men det plingade till som fa,, här.....
Tyvärr har jag dålig intenet så jag kan knappt lyssna på webradio så HS är okey