Ligger i ofas med Hockeysnack och är inte säker om Nemirovski har diskuterats. Nu när Phillipe De Rouville fått lämna såväl kassen som klubben återfinns två icke eu-spelare i truppen.
Hur vore det med Nemirovski framåt? De två senaste matcherna verkar Molla ha hittat fungerande formationer men det vore bra för Zäta att ha någon att fördela den offensiva arbetet med.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hur vore det med Nemirovski framåt? De två senaste matcherna verkar Molla ha hittat fungerande formationer men det vore bra för Zäta att ha någon att fördela den offensiva arbetet med.