Nemirovski
« Föregående · 41878 Till forumet
Sv: Nemirovski
Johan J: Nubben berättade i en intejuv idag att han skulle ta upp Nemirovski med Molla, men han sade även att de prioriterar en backförstärkning just nu....
Sv: Nemirovski
Det finns förmodligen anledningar till att Nemirovski inte platsar i HV-71. Han valde att inte fortsätta i Ryssland. Han kommer förmodligen att synas i något Elitlag under våren, men är det vårt TIK, Brynäs, Linköping eller Luleå ? Han är tydligen så kär att Husqvaqrna är bostadsort och därifrån ligger först Jönköping (HV) sedan Linköping närmast om hjärtat...
Sv: Nemirovski
Frasse: Ah, det låter lovande. Finns intervjun publicerad någonstans? Nemirovski är troligtvis för dyr med Timrås skrala ekonomi.
Sv: Nemirovski
Matsb: Nemirovsky verkar lockas av höga månadslöner och frågan är om han väljer Timrå då... HV71 har ett väldigt homogent lag så frågan är om man väljer att ta in fler spelare i truppen.
Vore läckert med en Kanadakedja i Timrå!
Vore läckert med en Kanadakedja i Timrå!
Sv: Nemirovski
HV tar inte Nemirovski (eller någon annan) av främst tre anledningar:
1. Man har redan 1 forward för mycket.
2. Det finns ingen anledning, kolla tabellen!
3. Kvoten med icke EU/EES-spelare är redan fylld.
1. Man har redan 1 forward för mycket.
2. Det finns ingen anledning, kolla tabellen!
3. Kvoten med icke EU/EES-spelare är redan fylld.
« Föregående · 41878
Hur vore det med Nemirovski framåt? De två senaste matcherna verkar Molla ha hittat fungerande formationer men det vore bra för Zäta att ha någon att fördela den offensiva arbetet med.