Ligger i ofas med Hockeysnack och är inte säker om Nemirovski har diskuterats. Nu när Phillipe De Rouville fått lämna såväl kassen som klubben återfinns två icke eu-spelare i truppen.
Hur vore det med Nemirovski framåt? De två senaste matcherna verkar Molla ha hittat fungerande formationer men det vore bra för Zäta att ha någon att fördela den offensiva arbetet med.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur vore det med Nemirovski framåt? De två senaste matcherna verkar Molla ha hittat fungerande formationer men det vore bra för Zäta att ha någon att fördela den offensiva arbetet med.