Norrland del 4 - en ren defilering
« Föregående · 232229 Till forumet
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
250kg kärlek:
Och enligt rubiken i länktipset så behöver vi inte oroa oss för nån svår semifinal.....
Och enligt rubiken i länktipset så behöver vi inte oroa oss för nån svår semifinal.....
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
Blackbay: Högt uppe bland molnen där händer det mycket på några dagar - sanna mina ord. Själv så tycker jag inte att vi ska kasta yxan över ån rätt in i glashuset ännu i alla fall.
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
mike66:
Förvisso....MEN... såg en stark sol lysa igenom molnen där på bilden =)
Förvisso....MEN... såg en stark sol lysa igenom molnen där på bilden =)
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
Noterade ni Fegemös äckliga gest mot publiken när han gjorde reduceringsmålet? Äckligt övertänd har han varit i hela matchserien.
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
BlackBay: Som sagt - vi låter nog den fläskiga ladyn sjunga färdigt först. Nu blir det nervdaller på fredag - har aldrig varit så tvärsäker på en förlust som då.
Tyvärr alla ni som ropat hallåhej i förväg - på fredag så blir det 3-2 torsk och Lulä kommer tillbaka med stormsteg - Huvvaligen jag bävar redan tills på söndag.
Tyvärr alla ni som ropat hallåhej i förväg - på fredag så blir det 3-2 torsk och Lulä kommer tillbaka med stormsteg - Huvvaligen jag bävar redan tills på söndag.
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
mike66:
Enda sättet för Lulingarna att få den fläskiga ladyn att sluta sjunga är nog att ge henne lite norrbottnisk hemkört.
Enda sättet för Lulingarna att få den fläskiga ladyn att sluta sjunga är nog att ge henne lite norrbottnisk hemkört.
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
Ivanhoe: Jag kan säga att Fagemo gör alltid den gesten när han gör mål.
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
Zoogin: Trodde han bara gjorde sådär med örat när lönen rasslar in på kontot.
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
Bragd-Birger: nä ni har så fel,han kände att de var dags att lätta på trycket och han ville höra timråklackens buaande och hemmapublikens jubel
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
Bragd-Birger:
Han kanske har någon form av bonus som trillar in på lönekontot för varje mål han gör??.... kanske var det "klirret" han lyssnade efter??
Han kanske har någon form av bonus som trillar in på lönekontot för varje mål han gör??.... kanske var det "klirret" han lyssnade efter??
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
BlackBay: Eller så lyssnade han på vad agenten skrek från läktaren.
Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
Zoogin: Tror inte att jag såg den gesten när han spelade med oss. Bra att han lärt sig nåt nytt i Lule i alla fall då ;-)
« Föregående · 232229
Timrå verkar oslagbar.