Manderville: Ja! Mailbomba Johansson...
Nya matchtröjan
« Föregående · 1052244 Till forumet
Sv: Nya matchtröjan
Undra om det finns en anleding till att man spelar med rött borta, kan det vara så att man ska få spelarn att känna som om dom spelar på hemmaplan?
Sv: Nya matchtröjan
Manderville: För 3-4 år sen va hemmatröjorna vita... de e nåt de ändrat på senare tid
Sv: Nya matchtröjan
TRL: Ändrade dom inte till röda hemmatröjor efter vårat andra år när lillkenta tog över då Molla hadde tagit över efter en utbränd Peo Larsson och med tur och skicklighet tog oss genom kvalserien utan förlust.
Sv: Nya matchtröjan
Man har exakt samma reklam och utförande på tröjorna som ifjol. Då var det ingen som skrek om färgkombinationer på reklamen. Fast verkar mest vara örn-lovers som gastar nu iofs.
Vit 2007/2008
Vit 2007/2008
Sv: Nya matchtröjan
-Robban-: Det kan nog stämma! Men de spelade hur som helst i vita tröjor... ja tyckte de kändes konstigt när de började spela i röda hemma. Men nu ska man alltså byta tillbaka. hehe, ja vad ska man säga. Kan ju vara bra att variera sig lite ibland :)
Sv: Nya matchtröjan
Frella: Och där det står Vit 2007/2008 skulle det varit en länk. Kommer den vanliga vägen istället.
« Föregående · 1052244