Enligt dagens Dagbladet så letar Timrå nu efter en etablerad center. Någon som har något rykte eller förslag?
En etablerad center har jag tjatat om i månader (se t.ex. tråden: Centerbrist...?) synd bara att nu på fredag är sista dagen för övergångar. Man har således försatt sig i en knepig situation men man kunde ju inte veta att Lind och Åkerblom skulle drabbas av skador.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En etablerad center har jag tjatat om i månader (se t.ex. tråden: Centerbrist...?) synd bara att nu på fredag är sista dagen för övergångar.
Man har således försatt sig i en knepig situation men man kunde ju inte veta att Lind och Åkerblom skulle drabbas av skador.