Är det någon som vet om det är någon "äkta" online-rapportering i kväll? //Scroll
Online?
« Föregående · 10101 Till forumet
Sv: Online?
Jajii, inte ett öre får dom av mig så länge det är så uselt som ikväll...
"VAD KOSTAR TJÄNSTEN?
Hockey Live är en betaltjänst där vi har delat upp Elitserien i fyra delar:
18/9-22/10 Tjänsten är kostnadsfri
23/10-30/12 99 kr inkl. moms
3/1-5/3 198 kr inkl. moms
6/3-sista matchen 150 kr inkl. moms
I tjänsten ingår samtliga Lyssna, Läs och Titta funktioner. Utöver detta går det att prenumerera på SMS tjänster där du får mål och slutresultat direkt till din mobil.
Betalning sker kvartalsvis mot faktura."
"VAD KOSTAR TJÄNSTEN?
Hockey Live är en betaltjänst där vi har delat upp Elitserien i fyra delar:
18/9-22/10 Tjänsten är kostnadsfri
23/10-30/12 99 kr inkl. moms
3/1-5/3 198 kr inkl. moms
6/3-sista matchen 150 kr inkl. moms
I tjänsten ingår samtliga Lyssna, Läs och Titta funktioner. Utöver detta går det att prenumerera på SMS tjänster där du får mål och slutresultat direkt till din mobil.
Betalning sker kvartalsvis mot faktura."
« Föregående · 10101