Jobbig förlust? Ja! Men å andra sidan är det positivt att det är 49 matcher kvar och rätta till det. Plus att Manderville och Kiprusoff kommer. Och kanske Modin. Nu har TIK gjort sin plattmatch för i år, Nu blir det bara bättre framöver. Det är BARA EN match av 50!
Hur som helst tycker jag att det är UNDERBART att Elitserien har börjat. ÄNTLIGEN!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hur som helst tycker jag att det är UNDERBART att Elitserien har börjat. ÄNTLIGEN!