Optimist
« Föregående · 419505 Till forumet
Sv: Optimist
Premiär nerver absolut hallå Hv71 tosrka med 5-1 inte mycket bättre det så tänker jag för att trösta mig..
Längtar redan till Hemma premiären.
Samt
Miikka Kiprusoff
Kent Maderville
Fredrik Modin
Anti-Kari Berg (eller vad de nu var) denna man behövs i alla fall, snälla Norberg kontraktera honom också till 15 december....
Längtar redan till Hemma premiären.
Samt
Miikka Kiprusoff
Kent Maderville
Fredrik Modin
Anti-Kari Berg (eller vad de nu var) denna man behövs i alla fall, snälla Norberg kontraktera honom också till 15 december....
Sv: Optimist
TIK-Supporter: Så var premiären över.. 5 -0 mot Luleå verkar inte vara så mycket att orda om .. enda gången den här säsongen som Björnskrällerna från norrbotten kommer att slå TIK. Blev faktiskt positivt överraskad över kommentatorerna i Luleå på Hockey live.. De var faktiskt objektiva !! Synd bara att man sitter med ett skitmodem i Mexico just nu och försöker lyssna , men men bommar 2 matcher till sen är man på plats igen ..
« Föregående · 419505
Hur som helst tycker jag att det är UNDERBART att Elitserien har börjat. ÄNTLIGEN!