Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
« Föregående · 2238022 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Kerstin_k: Skeppa Bohm och in med PW igen. Kan inte bli sämre och han känner till föreningen sen innan.
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
stoff: kan ju ändå inte vara vägen framåt, att straffa hela klubben för att den sportsliga ledningen är inkompetent? Däremot kan man ju bara hoppas att nubben lärde sig något av hur det gick förra gången han satte alla pengar på en halt häst.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
stoff: Bra beslut. Så talar en riktig supporter.
Fan vad bra det blir då.
Fan vad bra det blir då.
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
kan ju börja med att
skicka..erixon..bohm...hanzl.
..till soptippen
skicka..erixon..bohm...hanzl.
..till soptippen
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
sargad: tyvärr lagt kort ligger Freddan vill ej peta en fd SHL stjärna eller längtar till Strömberg gör comeback Bohm Erixon har väl aldrig var en 1 lineare typ Strömberg
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
örebro äger 2.a
vi får några minuter i slutet
ETT bra LAG..gör MÅL dåå..punkt.slut
näe.. inte ett skott ..FÖR dåligt..
vi får några minuter i slutet
ETT bra LAG..gör MÅL dåå..punkt.slut
näe.. inte ett skott ..FÖR dåligt..
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Några minuter var de helt ok , då vi faktiskt hade skott på mål tillåme ....
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
örebro äger 2.a
vi får några minuter i slutet
ETT bra LAG..gör MÅL dåå..punkt.slut
näe.. inte ett skott ..FÖR dåligt..
vi får några minuter i slutet
ETT bra LAG..gör MÅL dåå..punkt.slut
näe.. inte ett skott ..FÖR dåligt..
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Kulltorp: Typiskt jävla bottenlagsbeteende. På riktigt.
Man lyckas etablera något hyfsat. Sliter jävel för att skapa nått. Nån tar ett dumt jävla beslut och sedan straffas man direkt.
Man lyckas etablera något hyfsat. Sliter jävel för att skapa nått. Nån tar ett dumt jävla beslut och sedan straffas man direkt.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Kan ingen klippa ihop alla horribelt missade utvisningar hittills? Även om det inte är därför vi förlorar så blir man förbannad
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
{297}: Det värsta om vi åker ur denna gång är då blir det nog 20 år till i HA och ingen Dahlén som kan frälsa oss.
Nubben måste agera nu om man ens skall komma upp till budgeterad publik på 3500 eller vad det är. Detta är en skymf mot oss supportrar.
Nubben måste agera nu om man ens skall komma upp till budgeterad publik på 3500 eller vad det är. Detta är en skymf mot oss supportrar.
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
sargad: alla stannar hemma nästa hemma match!!!! Skulle inte ens gå om jag fick 1000kr...
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
pingvin: När didde är hel (om han blir det, rätt skönt å slippa spela i det här laget) hoppas jag Bohm och Erixon ej får byta om ens en gång
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Kulltorp: Håller med tidigare kommentarer. Bohm måste man göra sig av med. Kanske Erixon också.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
pingvin: Med beröm underkänt på värvningarna i år tyvärr Nubben. Förutom strålande Rajja då.
+ 9
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Zäta75: måtte detta bli freddans sista match i Timrå IK. Han har fått ihop ett hockeylag som mer påminner om ett löst sammansatt kompisgäng som lattjar lite hockey på kommunens tider för fri åkning.
Och visst är det härligt, precis som förra gången vi totalt sög i SHL så ser det alltid ut som att domarna hatar oss? Men hade vi sugit lite mindre så hade man inte stört sig så jävla mycket eftersom vi inte hade behövt lägga allt jävla hopp till en medelålders gubbe utan hårfäste i randig tröja?
Och visst är det härligt, precis som förra gången vi totalt sög i SHL så ser det alltid ut som att domarna hatar oss? Men hade vi sugit lite mindre så hade man inte stört sig så jävla mycket eftersom vi inte hade behövt lägga allt jävla hopp till en medelålders gubbe utan hårfäste i randig tröja?
+ 13
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
så här ere..
... oväntat?? svar nej
sagt de förut..säger de igen
ger örebro matchen samt DIF hemma
torsk dåå..
då kommer förändringar..inte innan
... oväntat?? svar nej
sagt de förut..säger de igen
ger örebro matchen samt DIF hemma
torsk dåå..
då kommer förändringar..inte innan
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
erathoo: Fy fan.
Vilken jävla skitsport. Vilket jävla skitlag. Vilka jävla skitdommare. Vilken jävla skitliga. Ju
Vilken jävla skitsport. Vilket jävla skitlag. Vilka jävla skitdommare. Vilken jävla skitliga. Ju
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
The great one: Det är väl vad som kännetecknar ett bottenlag.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olli Hahl: Vi pressar de kommer in och skjuter ett skott från blå 2-0 haha. Ser oskymd ut. Det var nog matchen. Motbevisa mig gärna.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Det här håller inte. Fan vad dåligt det här laget uppträder.
Frys deras lönen tills dom visar ett rött hjärta. Var är viljan?
Var är kampen? Var är taktiken?
Frys deras lönen tills dom visar ett rött hjärta. Var är viljan?
Var är kampen? Var är taktiken?
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Söderöver: ja Bohm, väntar och väntar, sen när han väntat så länge så det inte går och skjuta då skjuter karln. Speldum eller?
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olli Hahl: Bohm / Erixon inne på detta baklängesmål också. Är ju dock inte oförtjänt att det står 2-0.
Boxplay nu också, kommer 3-0 till Örebro nudå?
Boxplay nu också, kommer 3-0 till Örebro nudå?
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
bar mofftak: Per Svenssons misstag i anfallszon innan tyvärr
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Ologiskt efter en bra period av grabbarna. No 3 iTimrå bör få assist på det målet.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Olli Hahl: varför skjuter inte våra jävla idiot backar???? Titta på Örebros backar dom klappar till direkt, då blir det mål.... Så jävla usel vi är,,, ingen till nästa hemma match!!!!!!!! Fyfan va dåliga helt jävla värdelösa hela jävla laget är. Skandal
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Kul… När vi äntligen får snurr så kliver dom upp och avgör matchen 🙈
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Bohm!!!!!!!!!
Hålla puck på blå…
Hålla puck på blå…
Skjuta på benskydd…
Jävlaaaaaaaaaaaa sopa!
Hålla puck på blå…
Hålla puck på blå…
Skjuta på benskydd…
Jävlaaaaaaaaaaaa sopa!
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Zäta75: Bohm måste vare den sämsta jävla värvningen på länge.
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
roger_sundsvall: Alibiavslut... inget självförtroende... det är som man inte tror på det själv att man kan göra mål.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
The great one: 2 bra byten i rad i Örebros zon. Men vi är inte alls effektiva trots många bra chanser
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Den missade utvisningen verkar varit tändvätska iallafall. Alltid något.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
roger_sundsvall: ursäkta att jag är lite positiv men visst är väl Laleggia lite bra ibland?
+ 5
« Föregående · 2238022 · Nästa »