Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
« Föregående · 2639395 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
JJ räddning bakom ryggen måste absolut vara en het kandidat till årets räddning. 😂
+ 8
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Men JÄVLAR vilken missunnsam gnällspik bromekärringen är, det var en sjuk räddning, säg som det år din jävla filmande sopa
+ 12
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
{469}: Ja vi på hs kan hur vi ska spela. Ante har lyssnat på oss äntligen. Låt stå nu! 💪🏻💪🏻💪🏻
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Bee: jag hoppas att Timråspelarna påminner Brome i varjebyte att han är en dömd filmare.
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Kerstin_k: JJ räddar upp en svag period. Timrå måste steppa upp nu.
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Utan JJ had vi lega unner..
Skjut vi på mål å spel enkelt i eget territorium så VINN vi ikväll 🥳🥳🥳💪💪💪
Gör vi mål i PP ä dä en BONUS...
NU KÖÖÖÖR VI RABBUSLINGAR 🙏🙏🙏
Skjut vi på mål å spel enkelt i eget territorium så VINN vi ikväll 🥳🥳🥳💪💪💪
Gör vi mål i PP ä dä en BONUS...
NU KÖÖÖÖR VI RABBUSLINGAR 🙏🙏🙏
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Kerstin_k: För att kunna vinna en sån här match, mot ett Örebro som vet om hur det känns att förlora, är ju att ta ledningen. Då får man närkingarna att börja fundera och vi kan ta hand om spelet och förhoppningsvis segern 👍❤️🤍
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Rip Kirby: Bromes filmning. Om någon eventuellt glömt den.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/eJ6e7R/shl-orebros-mathias-brome-anmals-for-filmning
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/eJ6e7R/shl-orebros-mathias-brome-anmals-for-filmning
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Henrik_Tikare: Bromé är precis den typen av hockeyspelare som man vill se i en klubb som Örebro. Kärringar.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Vi har ju grymma chanser, men har en förmåga att inte träffa nätet
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
erathoo: Jag är lika paff som Dahlén. Varför gör de undantag för Örebro när de gör två fel på tek?
+ 5
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Woody Jokinen: Allt är sjökvistens fel , men ge han 2 min då
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Bee: bra grejer av Emil P som avslutas med en "dutt" passning. Synd....
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Erre92: Domaren tar på sig den. Haha. Måste vara första gången.
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Woody Jokinen: Vad faan sjunger plastbro, ÖJEBJOO, ÖJEBJOOO? Rena dagiskören..
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Herminator: bra fråga men jag hör iallafall att rötterna blir starkare när det blåser!!!
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Andersson: Svensson försöker skjuta sönder folk med dom där svingarna
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Andersson: Hade velat se EP skjuta betydligt mer och Svensson skjuta betydligt mindre. Den ene har ett bra öga för luckor, den andra skjuter endera i täcket eller ger målvakten en enkel blockering i ett läge då vi har långt tryck på motståndarna.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
roger_sundsvall: Men yeeeeees! Hoppas nu bara inte att Sjölkvisten tar på sig det.
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
roger_sundsvall: Säger inte detta bara för målet men förläng med Rindell!
+ 8
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Bee: men snälla rutinerade enroth, gefan i att gnälla om du själv var utanför ditt område
+ 7
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Tänk att skrika på detta, hahahha.
Ojojoj Enroth hur är det med måendet
Ojojoj Enroth hur är det med måendet
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Inte granskning . Skönt , sjökvisten har ju tendens att förstöra annars
+ 7
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Andersson: Rindellllll skär som en rondell upp i nättaket...
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
Jåkkinen: Riktigt skönt o var på tiden!!!👊🏒👍
Vi har dominerat rejält nu ett tag. Så fortsätt så här så ska detta gå vägen! 👍
Vi har dominerat rejält nu ett tag. Så fortsätt så här så ska detta gå vägen! 👍
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2024-01-27
vonDöbeln: Jag börjar förlika mig vid tanken av att Dahlén är 100% bättre andra halvan av säsongen jämfört med första halvan. Om det nu är så, låt gå då. För nu är han så jävla bra.
+ 12
« Föregående · 2639395 · Nästa »
