Örnen är mesig. Och därmed basta!
« Föregående · 393450 · Nästa » Till forumet
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Jontemyra: Kungligt! Det går jag lätt med på. Vet du vart man kan få tag på den loggan?
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
pettsson: Kanske inte men tallarna "står" ju bara där hehe en puma då?
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
hockey*flickan: Vet inte om jag kan hålla med om att en logga som kommer från en ölflaska är snyggare än de klassiska tallarna riktigt....
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Jontemyra: Då är vi två :) nån fler? ja tycke den skulle va snyggare än två träde eller en pippi ja :)
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Dream Team: Hmm.. måste undersöka detta. Men för att klargöra detta. När ni snackar om NHL lagen, menar ni då loggorna eller namnen?
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
pettsson:
Tycker att man borde byta namn på Supporterklubben till. Tallkottarna
Tycker att man borde byta namn på Supporterklubben till. Tallkottarna
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
hockey*flickan: Jo den är ju skitsnygg! Den kan få pryda TIKs spelare. Den lägger jag gärna min röst på.
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Jontemyra: Ska man se framåt så är det ju retro som gäller. Massor med NHLlag har ju tagit fram vintage-tröjor. Alltså ska man gå tillbaka till rötterna. Tallrötterna alltså!
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Jontemyra: Varför inte loggan som är med i denna gästbok? tycke den e snygg ja :)
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Sparkling: Fast egentligen borde det vara skorststenar på loggan, eller någon fabrik då dessa kretsar runt Timrå. Eller varför inte en bild på WÖ-Kalle :)
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Sparkling: Jag stöder Örnen. Jag tycker man måste se framåt och följa trenden i hockeyvärlden. Men jag har absolut inte något emot den gamla loggan, den är skitsnygg. Men jag är bara mer öppen mot förändringar.
Det är farligt att fasta på ett spår.
Det är farligt att fasta på ett spår.
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Sparkling: Inte såå konstigt egentligen, vissa är ju faktiskt uppvuxna med örnen om än väldigt unga.
Bulla ser framåt :))
Bulla ser framåt :))
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Tallar, bävrar och örnar i all ära..... jag lägger min röst på skvadern.
*ironi*
*ironi*
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Frella: Haha, ja. De som stödjer örnen är ju märkbart tyst i detta sammanhang iaf, fast de kanske inte törs ta strid mot oss tallkrigare :D
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Frella: Hahaha.. ja, det är ju den ENDA tänkbara anledningen ju.. ;)))
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Man blir ju dock förvånad över att några filurer svarat ja angående örnen :)
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
pettsson: Ja men den står ju längst upp här på sidan, ovanför inläggen!
o-m-r-ö-s-t-n-i-n-g står det :))
o-m-r-ö-s-t-n-i-n-g står det :))
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
AAARGH! Man måste ju välja "visa inlägg" för att kunna se den. Megasuck!
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
rådbjer: Men hur i h-vete får jag fram omröstningen då!? Klickar ni er bara in i ett ämne eller hur fan gör ni?
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Intressant frågeställning på omröstningen: ser gärna det gamla klassiska tillbaka eller bara Timrå o så det bästa av allt: "Örnen är en naturlig del av Timrå!"
Svara ja på den? Not!
He he he allt för det klassika va?! :))
Svara ja på den? Not!
He he he allt för det klassika va?! :))
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Den här omröstningen här ovanför ang. Timrås iglar eller tallbarrs varandet.
Jag kan inte rösta där, varför? Jag har inte ens röstat på igeln eller tallen men ändå så verkar det som så.
Konstigt? Myglas det med siffrorna månne?
Jag kan inte rösta där, varför? Jag har inte ens röstat på igeln eller tallen men ändå så verkar det som så.
Konstigt? Myglas det med siffrorna månne?
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Per HApps: Finns det inte en motion inlämnad om det? Har någon svag aning om att jag läst att någon satt och författade en sådan.
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Madde:
Det är snart årsmöte hos TIK, lämna in en motion innan den 16 maj och betala in medlemsavgiften.
Det är snart årsmöte hos TIK, lämna in en motion innan den 16 maj och betala in medlemsavgiften.
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Per HApps: Jag tror att Örnen skapades för att Timrå såg upp till Storebror något enorm:-)
Självklart vore det snyggare om tallarna kom tillbaka.
Hmm, det finns tallar utanför Kempis också.
Självklart vore det snyggare om tallarna kom tillbaka.
Hmm, det finns tallar utanför Kempis också.
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Varför inte bara ha "TIMRÅ" på tröjorna? Givetvis med all reklam också...
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Ture Tall: Jag kan ordna en på TIK013. Men jag tvivlar på att effekten blir speciellt stor.
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Någon driftig person som kan styra upp en namninsamling ("Bort med Örnen tillbaka med Tallarna som klubbmärke") á la Matthiasson 2002?
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Swordster: Glöm inte Bulla. Sen tror jag Bulla vill ha den också. Men annars är det nog inga fler.
Du som vill ha en RIKTIG timråsouvenir kan gå in på länktipset och beställa ditt eget exemplar av hyllningen till Markus Matthiasson.
Du som vill ha en RIKTIG timråsouvenir kan gå in på länktipset och beställa ditt eget exemplar av hyllningen till Markus Matthiasson.
Länkar:
http://tik013.pettsson.org
http://tik013.pettsson.org
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Per HApps: Det finns örnar ca 15mil norrut bla. på bussarna i Ö-vik men vad dom har med Timrå att göra vettefan.
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Abbot: Bulla, Bulla och Bulla vill ha örndjävulen. Jag kan inte komma på några andra...
Sv: Örnen är mesig. Och därmed basta!
Per HApps:
Ja nu när även spelarna öppet deklarerar att örnen är mesig, vilka finns då kvar som förespråkar den? Dagiselever och Bulla?
Ja nu när även spelarna öppet deklarerar att örnen är mesig, vilka finns då kvar som förespråkar den? Dagiselever och Bulla?
« Föregående · 393450 · Nästa »
www.heckledepot.com/throwback-hockey.shtml