Oscar Johansson inte uttagen i Team 18
« Föregående · 665015 Till forumet
Sv: Oscar Johansson inte uttagen i Team 18
Stenkarn: Kan nog hålla med dig om Oscar. Det jag sett av honom inger framtidstro :)
Sv: Oscar Johansson inte uttagen i Team 18
Stenkarn: Helt absurt, killen e förmodligen den största talang vi fått fram på 20 år(räknar inte in Zäta)...
Sv: Oscar Johansson inte uttagen i Team 18
Ambroo: Men Crippe var väl sett till enbart talang vassare än Zäta när han kom fram? Felet som skett är ju klassiskt - du kan inte leva på enbart talang utan att du vårdar den och verkligen vårdar den talang du har genom inget annat än hård träning. På den punkten klev Zäta förbi rätt så snabbt.
Sv: Oscar Johansson inte uttagen i Team 18
Dream Team: Glöm inte bort också det faktum att alla utvecklas olika bra i olika skeden av livet. Zäta var lite av en "slow starter". En del verkar väldigt lovande i TV-pucken, för att senare stanna av totalt, trots att dom jobbar stenhårt för att bli en bra spelare.
Sv: Oscar Johansson inte uttagen i Team 18
Dream Team: Så sant, så sant... Felet som skett är det klassiska Timråsyndromet som drabbat alla från 30 och mej till dej;-)
Apropå Crippe, vill minnas att han vann poängligan i Super Elit 98/99 överlägset i ett TIK som var långt ifrån ett topplag, men vart inte uttagen i J20-laget...pinsamt!
Apropå Crippe, vill minnas att han vann poängligan i Super Elit 98/99 överlägset i ett TIK som var långt ifrån ett topplag, men vart inte uttagen i J20-laget...pinsamt!
Sv: Oscar Johansson inte uttagen i Team 18
Ojdå, blev lite dålig svenska där: "...DOM jobbar stenhårt för att bli EN bra spelare". Det bjuder jag på.
« Föregående · 665015
Han är alltså bäst i en serie där de flesta är två år äldre än honom. För detta blir han belönad med att vara reserv i Småkronornas trupp. Förbryllande!