Dream Team: Så sant, så sant... Felet som skett är det klassiska Timråsyndromet som drabbat alla från 30 och mej till dej;-)
Apropå Crippe, vill minnas att han vann poängligan i Super Elit 98/99 överlägset i ett TIK som var långt ifrån ett topplag, men vart inte uttagen i J20-laget...pinsamt!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Apropå Crippe, vill minnas att han vann poängligan i Super Elit 98/99 överlägset i ett TIK som var långt ifrån ett topplag, men vart inte uttagen i J20-laget...pinsamt!