-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4994)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Har våra fans inte vaknat ännu? Tuff kväll igår?
Personligen har jag varit nervös under en längre tid att inte få biljetter till ett av de allra intressantaste evenemangen i vår region sedan förra årets kvartsfinal.
Dubbla väckarklockor var alltså, i princip - onödiga.
Liten morgonsummering om vad som skrivs i AB och Expressen så verkar det som om deras inställningar är att Modo gör rätt i att undvika Timrå.
Expressens Nyström är ju citerad här nedanför. AB tippar att Timrå tar Modo med 4 - 3 i matcher.
Alltid lika vakna Sundsvalls Tidning och Roland Engström bryr sig inte i att spekulera alls. Som vanligt refererar man endast och struntar i djupa analyser.
Man fokuserar istället på ett längre reportage om Giffarnas träningsläger på Cypern (!?).
Kom igen nu Modo! Välj Timrå! Ställ saken på sin spets!
Ibland kan det vara skönt med tidig semester, även om man bor i Övik...