1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1000698

Sv: Kvartsfinaltråden
Timrå - Modo under säsongen

Vinst 4-1 och 2-1

Lika 2-3 (Modo van i sudden)

Förlust 0-2 och 3-6

Timrå - Färjestad under säsongen

Vinst 6-3 och 3-2

Lika 5-5

Förlust 1-7 och 2-3

I mötena emot Modo och Färjestad har Timrå två segrar en oavgjord och två förluster, dock en pinne fördel för Modo då de vann i sudden.

Vi har både gjort många mål samt släppt in många mål emot både Modo och Färjestad.

Modo och Färjestad har slagit ut Timrå i kvartfinaler tidigare.

Är de Timrås tur nu att slå ut något av lagen?

Vilka vi får spelar ingen roll, båda matcherna kommer bli stentuffa.

Men för länets skulle är ett derby emot Modo bästa mötet för båda parter.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.