1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614839 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1000729

Sv: Kvartsfinaltråden
Hahl Bundy: Det finns en liten aspekt att Hv skulle välja Dif, avståndet. Men det känns näst intill orimligt. Korta el långa resor kvittar i ett slutspel.

Låt då leka med tanken att de skulle bli så, då är det Linköpings tur att välja, och här ser jag absolut inga tendenser att de skulle föredra att välja VF framför Saik.

I detta fallet kan man inte ens argumentera med kortare resor. Så min teori på ditt inlägg, om Hv väljer Dif, så kommer naturligtvis Linköping tacka för det och välja Saik. Sen inbillar jag mig att Modo med negativ statik är lite rädda för Vf på lotten så då väljer de Tik.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.