-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4994)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Chartrat plan (o övriga kostn) till Göteborg kostar väl en kvarts mille eller så per match.
Tycker MoDo spelat knackigt trots 3:e platsen i serien.... och man har inte fått det att fungera 100%-igt. Kommer inte Timmy tillbaka är det inte kul.
När det gäller Timrå så känns det som ett "sämre" lag på papperet än ifjol,
och era skador ställer till det.
MEN..... nu är det historia med knackigt seriespel, och "lag på papper"...... en kvart är en kvart o mycket kan hända. Är dock synd att en måste åka i kvarten.
Snart hatar "VI" ....Krizan, Sanny , Skröder , Styf,... alla domarna... andra lagets publik, m.m. i ett par veckor och beskrivningar av samma situationer kommer att skilja sig som luft o vatten. RIKTIGT KUL alltså..... håll i er ....