Wayne Gresky: Du har delvis rätt - Timråspelarna är grymma på att skada sig själva. Vi har helt klart svart bälte i den diciplinen. Men jag tror inte det är någon fara med Johan Andersson - endast ett benbrott stoppar honom.
Men jag tycker väl inte Timrå skadar spelare i andra lag i någon större utsträckning? Frimärket Yetman var ju resultatet av spelet hockey (tacklingar är tillåtna). Wagh in i sarg - var resultatet av en jäkla tilltrasslad situation med ytterst olycklig utgång.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag tror inte det är någon fara med Johan Andersson - endast ett benbrott stoppar honom.
Men jag tycker väl inte Timrå skadar spelare i andra lag i någon större utsträckning? Frimärket Yetman var ju resultatet av spelet hockey (tacklingar är tillåtna). Wagh in i sarg - var resultatet av en jäkla tilltrasslad situation med ytterst olycklig utgång.