1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1002163

Sv: Kvartsfinaltråden
AndersN:

Lite "krama hela världen"-citat från en stor kapten:

Hur bra var fjolårets kvartsfinalserie mellan Modo och Timrå?

- Det var en av de bättre slutspelsserierna under de senaste åren. Alla sju matcher var tuffa, men det var inte så mycket tjafs eller skitsnack. Det var fullsatta hallar som det säkert blir igen. Och båda lagen har bra fans, stabila supportrar som inte bråkar.


Är det inte fantastiskt att Västernorrland har två lag i slutspelet igen?

- Det är mycket positivt att det lilla länet har det och man ska känna sig stolt över det.

Jag håller med honom till 100%. Läs gärna hela artikeln. Inte ett enda tafatt försök till psykningar eller fjantiga löpsedelscitat. Stort!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.