1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1003398

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
finns det nått lag som snackar mer skit än modo? Svartvadet måste vara den största kafferepskärringen i hela ELITSERIEN! Blir så satans less så fort Modo gör något fel eller att timrå gör mål ÄR DET ALLTID 3-10 mongolid spelar och snackar med Domaren om hur fel han alltid har när det inte går Modos tycke. Nej svartvadet och Modo efter det här slutspelet får ni snacka av er på Ålderdomshemmet med stort Å. Vilka jävla pratkvarnar. Modo borde straffas med att spela nästa 2 matcher med 4 utespelare hela matchen. Så kanske dom fattar att man inte ska öppna käften heeeeeeeeeeeeela tiden!

Nä FY fan för dom

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.