1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1003448

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Gud vilken skön vinst. jag tycker att snacket om utvisning vid TIKs 2-2 är fel. Normalt sett blir den spelare som sticker klubban mellan benen eller under armarna utvisad - inte tvärt om. men i den situationen tycker jag att man gjorde rätt som friade.

Däremot måste man ju säga att 5 mot 3 i sudden i slutspel... vet inte om jag nånsin sett det. Tycker då snarare att det var en skänk från dommaren och tveksamt. Inte två tveksamma utvisningar, men ändå. När man vet hur domarna höjer ribban i slutet på tredje och i avgörande lägen??? 5 mot 3 i sudden... hmmm

I alla fall. Gött att vi vann - Jag är så lycklig!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.