1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1003686

Sv: Slaget om Västernorrland 2008
bisterfinnen: Börjar med att tacka för grattiset!

Ja kvällens kanon var ju att Timrå stod upp och till slut segrade!
Kvällens kalkon stod Com Hem för.Snopet då sändningen bryts då pucken ska släppas i första period.För att sedan inte heller komma tillbaka.
Dom andra matcherna kunde ses men det var ju inte riktigt vad jag tänkt mej..
Sammanlagt 32 minuters väntetid under två samtal till Comhem för att få samma svar två gånger.."vi jobbar på det".Att sedan får höra andra som ringt in och fått till svar "att om ni har kanalen på så kopplar jag på matchen inom 5 minuter"...DET fick mej att se rött fast jag inte kunde bevittna matchen..Ännu rödare såg jag då jag även ringde en tredje gång och får till svar i luren att kundtjänst stängt för dagen!
Kan garantera Com Hem kommer att få samtal denna morgon av en fuktansvärt arg Fröken Åslund! Kompensation kommer krävas....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.