The Palm: Missade sporten igår, kollade på matchbilder från eran match igår på svt.se... (är brynäsare), men fan vad jag fick gåshud när ni gjorde 2an och 3an...och detta av att kolla på crappig teve, faen vad avundsjuk jag är på er..fick nästan en tår i ögat!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Missade sporten igår, kollade på matchbilder från eran match igår på svt.se... (är brynäsare), men fan vad jag fick gåshud när ni gjorde 2an och 3an...och detta av att kolla på crappig teve, faen vad avundsjuk jag är på er..fick nästan en tår i ögat!