Får Timrå ett psykologiskt övertag då fansen diskuterar den situationen? Kan nog nästan garantera att Modo inte brytt sig ett skit om den situationen idag och fokuserar enbart på imorgon.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Får Timrå ett psykologiskt övertag då fansen diskuterar den situationen?
Kan nog nästan garantera att Modo inte brytt sig ett skit om den situationen idag och fokuserar enbart på imorgon.