actionleif: Det är nog första gången jag vet om där domaren bytts ut mellan match 1 och 2. Han kanske faktiskt tog åt sig av den hetska stämning som framförallt en speciell Modosupporter visade efter matchen. Intressant iaf...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han kanske faktiskt tog åt sig av den hetska stämning som framförallt en speciell Modosupporter visade efter matchen. Intressant iaf...